onze eerste creatie werd een collage van technieken!
3 thoughts on “ik ben …”
Joepie, we zijn weer vertrokken!
Waauw! Het zal moeilijk worden om zulke kunstwerken al te overtreffen. De standaard is hoog gezet!
Prachtige klas hebben jullie, en zeker de tekening van Max vind ik heel herkenbaar 🙂
Joepie, we zijn weer vertrokken!
Waauw! Het zal moeilijk worden om zulke kunstwerken al te overtreffen. De standaard is hoog gezet!
Prachtige klas hebben jullie, en zeker de tekening van Max vind ik heel herkenbaar 🙂
Dat zien er allemaal heel leuke kinderen uit. Het moet wel een topjaar worden!
Heel leuke zelfportretten, maar ook heel mooie achtergronden!