3 thoughts on “ik ben …

  1. Joepie, we zijn weer vertrokken!
    Waauw! Het zal moeilijk worden om zulke kunstwerken al te overtreffen. De standaard is hoog gezet!
    Prachtige klas hebben jullie, en zeker de tekening van Max vind ik heel herkenbaar 🙂

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.