Wat een knappe tekeningen en leuke verhalen. Ik heb ze allemaal met plezier gelezen.
Zo spijtig Max dat je het niet zo leuk vindt als ik kom lezen. Vind je het leuker als ik andere dingen kom doen?
Ikzelf vind het wel heel leuk om te komen lezen en gisteren heeft iedereen weer heel erg goed zijn best gedaan! Ik merk dat de kinderen van het 2de leerjaar dit jaar al vlotter lezen dankzij al dat oefenen. Ik weet dat sommige die ‘b’ en ‘d’ toch echt wel lastig vinden, maar het gaat vooruit, dus doe zo verder! Zijn de kinderen van het 1ste leerjaar ook zo hard aan het oefenen?
Ook zo spannend hoe de verhalen verder gaan. Wat gaat er gebeuren met Tom in de boom? En hoe gaat het verder met meester Frank?
Esmee, leuk dat de trappenmaker kwam. Bij ons moet de trapleuning ook hersteld worden, misschien kan hij of zij ook een keer bij ons komen?
Louiza, maak je de bootjes dan zelf?
Wat een knappe tekeningen en leuke verhalen. Ik heb ze allemaal met plezier gelezen.
Zo spijtig Max dat je het niet zo leuk vindt als ik kom lezen. Vind je het leuker als ik andere dingen kom doen?
Ikzelf vind het wel heel leuk om te komen lezen en gisteren heeft iedereen weer heel erg goed zijn best gedaan! Ik merk dat de kinderen van het 2de leerjaar dit jaar al vlotter lezen dankzij al dat oefenen. Ik weet dat sommige die ‘b’ en ‘d’ toch echt wel lastig vinden, maar het gaat vooruit, dus doe zo verder! Zijn de kinderen van het 1ste leerjaar ook zo hard aan het oefenen?
Ook zo spannend hoe de verhalen verder gaan. Wat gaat er gebeuren met Tom in de boom? En hoe gaat het verder met meester Frank?
Esmee, leuk dat de trappenmaker kwam. Bij ons moet de trapleuning ook hersteld worden, misschien kan hij of zij ook een keer bij ons komen?
Louiza, maak je de bootjes dan zelf?
Hey Max, ik zal nog eens komen lezen met jou.